Wednesday, March 07, 2007

最近有咩新野呢?

突然想起,我返中国个时,同猪仔银芳,las, 仲有我妹妹 她们去玩呢个旋转木马,当时,仲有泡泡放出来,伴随着优美得音乐,觉得好浪漫,我仲记得,我个时有想过,如果我最爱的人在我旁边同我一起骑旋转木马,一定会好幸福者。。。估5到圣诞节就可以实验个个梦想,^.^ 有时候好多野真系估都估不到.估5到我刚翻来美国无耐,就有个男朋友, 仲记得,我地系10月1号开始咖,可能系大佬送个套水晶有效果.粉晶可以增强恋爱运...^.^
呢排成日挂住拍拖,好彩我仲生性,有读书...
点解响一齐甘耐,一日不见,都仲会5舒服呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home